Fatza cu bube cu cheltuiala se tine

De vreo cateva saptamani aveam fatza umpluta cu tot felul de bubite si bubisoare, de si Muma Padurii ar fi fost invidioasa pe mine daca m-ar fi vazut. De cateva zile m-am trezit ca am si o pleoapa rosie si umflata. Si daca fondul de ten face minuni, fardul nu face fata umflaturii si nici nu puteam iesi din casa cu somoiocul de gheata prins de pleoapa cu scoci. Asa ca m-am dus la doctor. African, ca tot e CMF (campionatul mondial de fotbal, pentru purtatoare de tocuri si bluzite fliu-fliu).

Ia ghiciti voi dragi pretini si tovarase ce am aflat. Ca cica ar putea fi o conjunctivita alergica. In cuvinte normale, cica as avea alergie la ceva. Cum ar fi, de exemplu, fardurile. Normal ca m-am burzuluit, cum adica sa am alergie la farduri?! Dar ele sunt asa dragute si creeaza iluzii optice asa interesante...Am plecat acasa cu 2 creme cu antibiotic.

Acasa am facut niste sapaturi pe net, si prin cosmeticalele mele, si-am descoperit ca toate sunt expirate. Cine ar purta ochelari care sa ne orbeasca? Sau cine s-ar da cu smoala fierbinte pe fata? E acelasi principiu, doar ca eu foloseam chestii expirate. Ia sa va impartasesc din experienta mea bogata in domeniu:

  • unele cutii au pe ele un desen care arata o cutie rotunda deschisa, cu inscrisuri gen 6M, 12M, 18M sau 36 M - asta inseamna ca poti folosi produsul ala 6, 12, 18 or 36 luni dupa ce il deschizi
  • alte cutii au scris efectiv "a se consuma pana la xxx"
  • alte cutii nu au scris nimic, si eu am sa fug de ele
Un produs cosmetic nu se foloseste pana se termina. Se foloseste cat scrie pe el. Ca daca avem oua prin frigider si sunt stricate, nu facem omleta din ele, nu? Cu cat un fard este folosit mai mult, cu atat se aduna mai multe bacterii in el, si mai ales daca nu spalam buretele ala de aplicat...doar inchipuiti-va ca luam o mana de omizi si le punem pe fata de fiecare data cand ne machiem.

2 comentarii:

Anca said...

:( dupa ce mi-ai spus tu am facut si eu o "revizie" si mare mi-a fost mirarea sa vad ca pe niciun produs nu e mentionata data expirarii..eu care ma bucuram ca ma tine mai mult :D

Loredana said...

Eu a trebuit sa imi arunc toate chestille - aveam farduri care au expirat in 2008! :|

Post a Comment