Operatiunea "Salvati browni-urile uscate"

Spuneam saptamana trecuta ca am nenorocit brownie-urile pe care am vrut sa le fac. Au ramas in tava, pe cuptor, acoperite frumusel cu folie de plastic, sa nu se usuce (ca parca nu erau deja destul de uscate). Le-am taiat si frumusel in dreptughiuri, puse frumos pe farfurie, doar-doar o sa fie mancate. Nimic. Nici macar gandacii de bucatarie nu s-au atins de ele. Asa ca au poposit prin bucatarie vreo cateva zile bune.

Practic aveau 2 probleme mari si late: erau extrem de dulci si erau extrem de uscate, ca le-a uitat Sfantul Brownieurilor in cuptor. Asa ca azi m-am gandit sa le vin de hac si am facut din ele o prajitura cu banane si smantana.


Am mai pus niste unt, iaurt, banane si mandarine (+grefe) si in primele 10 minute dupa ce a iesit din frigider, a ramas doar jumatate de prajitura in tava. Houston, we've got a winner!

2 comentarii:

Sergiu Tauciuc said...

Mmmmmmm, iam iam, ca tare bune au fost :)

Loredana said...

:) Sa-ti fie de bine

Post a Comment