Dezastru in bucatarie sau "Brownie" e chiar "brown"

Zicala "graba strica treaba" are un sambure de adevar. Asta e scuza pe care mi-am gasit-o pentru esecul de azi.

Maine e Midsummer Eve, deci multi finlandezi pleaca pe la cotetele lor de la marginea apei. Suntem invitati si noi la un cotet la vreo 100 km de Helsinki sau ceva de genul asta. Si cum cererea a fost expres sa nu ducem nimic, am luat niste vin, bere, cidru si lonkero, si m-am apucat de facut brownies si salam de biscuiti. Nu am mai facut niciodata niciuna din aceste 2 bunatati. Asa ca treci la sapaturi pe net.

Rezultatul de azi e dezastruos: brownies mi-au iesit extrem de dulci, si un pic arse. Iar salamul de biscuiti are prea multa esenta de rom, om vedea maine cum se prezinta exact si consistenta. Poze nici nu mai pun, ma duc sa stau la colt in genunchi pe cojile de la nucile puse in brownies. Asta pana trece piaza rea a gatitului dezastruos si revin la purtari mai bune in bucatarie.

2 comentarii:

Rox said...

Ce-mi place cum ii tot tragi cu "cotet" in sus, "cotet" in jos... :-)))

Imi pare rau ca nu ti-au iesit bunatatile chiar asa cum ai vrut, dar eu sunt convinsa ca tot mi-as linge degetzelele daca as avea ocazia sa le gust... :-)

Distractie maxima la cotet! ;-)

Loredana said...

Pai zi si tu, cum sa ii spun? Casa de vacanta nu merge, ca are iz prea "fandosit" si hai sa fim seriosi, nu poti numi 2 camere de lemn fara electricitate uneori si cu buda in curte (pardon, ecologica), drept "casa de vacanta" :D

Multumesc frumos de incredere. Poate le fac pachet si ti le trimit tie ;;)

Post a Comment