La scaldat sub curcubeu

Am citit eu pe internet ca daca inoti, slabesti (balenutele sunt excluse, ca asa e ele). Toti muschii sunt antrenati in miscare, corpul se modeleaza, ce mai, e ca un fel de spa cu rezultate vizibile si care costa 4euro intrarea. Asa ca am facut pregatiri de ieri seara si cu prosopul la purtator am plecat spre Piscina, care de fapt era un strand.

Frumos, tare frumoase imprejurarile strandului. Aici Stadionul, acolo vreo 5 pietre incalzite de soare, din varful carora se putea vedea o vale plina de urzici si tufe verzi. Cu incredere, in pas saltat, am intrat in cladirea Piscinei, impreuna cu Irina, sa platim intrarea. Sa-i spunem domnisoarei de la ghiseu rusinea, sa nu i-o spunem?

Noi: Buna ziua, am vrea sa mergem la piscina sa facem waterwalking. Dar nu stim sa inotam. (na ca am zis rusinea)
Tanti La Ghiseu: Deci vreti cursuri de inot?
Noi: Eeeeeei, nuuuuu. Vrem sa stim daca aveti chestii din alea umplute cu aer care se pun la coate si la mijloc :D
TLG: :| Ma duc sa vad daca au salvamarii...


Putin mai tarziu, stateam frumusel pe pietrele alea la soare, cu spatele la strand in semn de protest. I-auzi dom'le, sa nu ne lase la apa, doar pentru ca nu stim sa inotam! Macar am vazut un curcubeu...in nori, prin ochelarii de soare.



0 comentarii:

Post a Comment