Cand 9.30am miroase a liliac

De multe zile voiam sa o iau la pas repejor dimineata spre munca. In principiu stau cam la 4-5km de servici(conform Google, as sta la exact 4.6km). In unele dimineti ma trezeam ori prea tarziu, ori era prea soare afara, ori prea ploaie, ori mi-era mie prea lene.

Azi dimineata in schimb m-am trezit tarziu, afara era soare dar prognoza era ca ploua, asa ca a fost ziua perfecta sa imi incep experimentul. Opincile in picioare si fuga-fuga pe dealurile Helsinki-ului.

Pentru o nota de exotism, putem sa ne imaginam ca blocurile din departare, albe, sunt ca un fel de pietre de creta de pe o insula greceasca, mai ales daca e vreun combinat in spatele lor care seamana cu niste coloane din alea grecesti. Daca vrem sa sarim peste exotism, nu bem nici un pahar de vin sau bere inainte de a purcede la drum.


Recomand oricui o fuga in Do major dimineata, mai ales daca aveti liliac inflorit pe drum. E superb mirosul, inainte sa se aseze praful, sau sa isi fluture lumea transpiratia pe acolo.

2 comentarii:

Rox said...

Ti-ai schimbat layout-ul! Imi place. Ma duce exact cu gandul la plimbari si hoinarit... :-)

Loredana said...

:) Era momentul pentru o schimbare. Imi pare bine ca iti place.

Post a Comment