Ei nu iau comision...la vedere

Am trimis niste bani intr-o tara din UE. Mi s-a confirmat, atat din partea bancii mele, cat si din partea bancii destinatare, ca nu exista absolut NICI O taxa, nici mica-mica, nici mare-mare. Toata lumea e o familie mare si fericita, care abia asteapta sa te ajute.

Ok...Sa ne inchipuim ca UE e asa ca un om. Si practic omul asta avea niste bani in mana dreapta si i-a transferat in mana stanga. Care era modul natural in care sa faca tranzitia? Pai exact pe sub nas, mai exact pe sub nasul unei a treia banci, cum am aflat azi, banca despre care nu stie nimeni ce comision are, ce hram poarta, dar care s-a gandit sa ciunteasca pachetelul inoportun din mana dreapta.

I s-a mai intamplat cuiva asa? Eu nu inteleg logica lui peste de aici: banca "expeditoare" nu ia comision, banca "destinatara" nu ia, si totusi banii nu ajung intregi. O fi din cauza crizei economice? Au fost trimisi pe spatele unui magar, a batut vantul si au mai cazut din ei?

4 comentarii:

Anca said...

din ce am inteles, banca destinatara nu are "contact" direct cu banca expeditoare..adica ele nu se cunosc intre ele..si asa intervine banca care face legatura si isi ia partea de "merit".. :|

Loredana said...

Pai sa faca cunostinta :) E doar ciudat, ca tie drept client nu iti spune nimeni nimic. Atat am de comentat. Daca oferi un serviciu, si mishmashurile tale se reflecta asupra clientului, ar trebui sa ii spui...

Anca said...

da,asa e..e ciudat
dar din pacate ei nu stiu ce sa mai nascoceasca ca sa te pacaleasca...

Loredana said...

Pana la urma, important e ca se lamuresc toate. Si macar nu iti dau in cap cand intrebi de ce si de unde :)

Post a Comment