Pentru Apple, cu iubire

De cand am in folosinta si MacBook si iPhone, pot spune cu mana pe inima ca viata mi s-a schimbat. Ma astept ca scroll-ul sa il pot face cu 2 degete si miscari plimbarete pe touchpad, calculatorul sa aiba incarcator alb, sa ma tina bateria vreo 2 filme jumate sau un film si vreo 2 ore de somn.

Dupa ce am lancezit cateva luni bune cu iPhoneul pe post doar de telefon, am inceput incet-incet sa deschid ochii si urechile pe iTunes. Si ca orice inmaruit, mi-am facut si eu un ID(cum e musai, a fost cu placere). Si cu emotie in suflet si lacrimi in ochi am petrecut 1.5 ore sa imi gasesc o aplicatie demna de memoria iPhoneului personal. Am gasit-o, gratuita, m-am logat cu mana tremuranda, si am incercat sa o salvez. Aici a fost momentul cand am avut prima cearta in mica noastra familie fericita: Apple insista cu nerusinare sa pun datele de card in cont, sa pot "cumpara" aplicatia gratuita. Eu sunt mai protectiva cu datele cardului meu. Si in plus, nu am inteles logica. Ca si cum as iesi de la un magazin, mi se ofera o mostra de sampon, dar mi se cere sa arat portofelul ca am bani ca sa primesc cadoul. Asa ca m-am ofticat, am renuntat la aplicatie si am vazut negru in fata ochilor.

Dupa cateva zile, sentimentul ca de intampla lucruri mirobolante in jurul meu, in interiorul cutiutei cu mar pe ea, si toata lumea se bucura de ele numai eu nu, am zis sa ii mai dau o sansa. Asta dupa ce am aflat de la Rox ca iti poti crea conturi Apple la care sa nu trebuiasca sa pui nici o informatie de card. Mi s-a parut logic sa pot modifica si in contul meu, sa pun ca nu vreau sa setez nici o modalitate de plata. Dar surpriza! Nu poti face asta, nici daca stai in cap. Singura modalitate sa ajungi la Mecca achizitionarii unei aplicatii gratuite fara sa pun date de card a fost sa imi mai creez un cont pe gmail, si inca un Apple ID dupa pasi clar specificati aici. Baietii au uitat sa spuna ca daca ai deja un cont facut, nu poti modifica optiunea asta, si daca nu urmezi intocmai pasii de acolo, degeaba tii post si respecti cele 10 porunci, ca nu ai sa reusesti sa faci cont fara credit card.

Si ca sa continuam paralela biblica, am ajuns ca Eva sa "musc" din apple-ul discordiei. Si m-a izgonit Bill din paradisul Windows, unde puteam sa am aplicatii fara sa platesc pentru ele, aveam un dragut de Winamp care facea ce ziceam eu, si am ajuns pe Pamant, unde Steve m-a invatat ca banii sunt importanti peste tot, si ca orice ai trebuie sa fie inregistrat la un cont, parafat si pus frumusel pe raft pentru evidenta.

2 comentarii:

Anonymous said...

lasa, draga, nu mai plange... uite ce-am gasit pt tine: http://www.youtube.com/watch?v=HGZw-Yye094&NR=1

Loredana said...

Si pentru asta imi trebuie card :P Doar nu primesc ciocolata doar pe ochi frumosi

Post a Comment