Noul meu fruct preferat - e mancare sanatoasa?

Imi plac foarte mult piersicile si pepenii rosii. Pot sa mananc jumatate de pepene, chiar daca stiu ca imi pocneste stomacul.

Tot aici as include si maslinile. Putem sa le consideram fructe, nu-i asa? Maslinele verzi, ca sa fiu mai exacta. Si drept dovada, azi am mancat (fara sa exagerez) jumatate de kilogram de masline verzi. Cand am dus sticlele la reciclat azi, 90% erau borcane de masline.

De ceva timp insa am descoperit ca imi mai place un fruct: satsuma. E combinatia cea mai inspirata intre lamaie si mandarine. Pacat ca e o chestie mutanta.

A propos de mancare si ce e bun si la ce trebuie sa fim atenti cand cumparam ceva. Stiai ca tonul e cam nerecomandat? Se pare ca in ultima vreme e plin de mercur. Sau stiai ca in principiu o portie potrivita de friptura nu ar trebui sa fie mai mare decat pumnul tau? Aici gasesti mai multe informatii.

0 comentarii:

Post a Comment