Babe de inchiriat

Nici nu mi-am dat  seama, efectiv, ca a venit primavara, pentru ca eu am cam sarit asa cu nerusinare de la zapada pana la genunchi tocmai la vara calduroasa de +35.

Cum anul asta am uitat sa pun grau la incoltit sa vad cum o sa imi fie anul, macar atat pot sa fac si eu si sa imi aleg o baba.


 Martie mi se pare o luna faina, ca in general lumea alege fete tinere si frumoase. E ironic ca tocmai martie, luna unor noi inceputuri, sa fie plina de "vechi"...


Deci baba mea o sa fie 3 martie. Nu am verificat meteo, dar cam stiu unde o sa fiu pe 3 martie :D Ceea ce nu inseamna ca am trisat, ci inseamna ca mi-am ajutat un pic norocul...


Acum alege-ti si tu o baba.

1 comentarii:

Anonymous said...

si baba mea e tot pe 3 martie. cam ca in fiecare an :p - didi

Post a Comment