Tuns si vopsit pe gratis, anyone?

In cladirea unde lucrez sunt o groaza de alte birouri, firme, campuri de munca. La parter e o scoala de coafor.

Acum cateva minute a venit o fata de la scoala de jos, intreband daca e vreo domnisoara/doamna care doreste sa fie tunsa/vopsita maine. Toata operatiunea se intampla pe gratis, pentru ca ea are examen maine. Deci are nevoie de cineva pe care sa paruiasca.

Iaca de asta e bine sa vii la servici. Mai afli de una, alta. Pacat ca m-am tuns acum o luna.

In Finlanda (cu siguranta si in alte tari) se poarta treaba cu tuns la studenti, daca ai un buzunar mai modest. Si asta pentru simplul motiv ca un tuns la o capita feminina ajunge in jur de 30-50 euro intr-un loc "normal", iar atunci cand mergi la studenti in principiu platesti jumate. Nu mai zic cat ajunge sa te si vopsesti.

Poate data viitoare, cand o sa am chef de o schimbare radicala...

2 comentarii:

Irina said...

vopsitul e de la 70 de euro min. si 150 la stilistii astia tari de pe iso roba de care am auzit. si eu am dat ultima data 50 de euro pe o tunsoare pe parul meu lung de-atunci. a fost ok, dar nimica deosebit. ar fi fain de incercat la studenti, desi fosta mea colega de apartament a venit o data acasa cu rezultate nedorite de la o studenta :))) dar na, sunt si exceptiuni monser.

Loredana said...

Poate ne apuca damblaua intr-o si si mergem sa ne facem un "make over" :D Asa mai radical. Ar fi interesant inainte de concediul de vara...

Post a Comment