Cum sa fii cel mai norocos (fara sa calci in diverse materii maro)

Am primit de la Roxana un document interesant care se cheama The Luck Factor. Ca sa fiu sincera, contine idei de bun simt, pe care oricare dintre noi le cunoaste, sau nu stie deocamdata ca le cunoaste, dar ele zac undeva in marea bunului simt.

Documentul in sine are vreo 30 de pagini si vorbeste de ce unora dintre noi ne merge bine tot timpul si altora dintre noi li se intampla tot felul de chestii, dupa principiul "o nenorocire nu vine niciodata singura". Am citit primul capitol, in care se vorbeste in mare despre un experiment pe care autorul l-a facut, a intrebat el in stanga si in dreapta sa isi dea seama ce influenteaza norocul. Una din "temele" pentru acasa era ca respectivul cititor constiincios sa isi faca o lista de 6 lucruri pe care vrea sa le faca/i se par atractive/ nu a apucat sa le faca pana acum, sa le numeroteze, apoi sa dea cu zarul si sa faca lucrurile respective. Ideea de "neprevazut" ma atrage oarecum, deci m-am hotarat sa imi fac o lista:

1. sa mai fac margele
2. sa incerc sa fac o papusa (rag doll)
3. sa invat corzile la chitara (da...tot sta praful pe ea)
4. sa invat sa inot
5. sa merg la English writers' club
6. sa invat sa imprim chestii pe cani

Sa vedem ce o sa iasa.

Pe de alta parte, tot documentul asta e gratuit. Si chiar pe prima pagina oricine e incurajat sa il "dea mai departe". In cele 3 pagini sunt 3 reclame. Stau si eu ma gandesc acum... felicitari celui cu ideea de a face afaceri in modul asta! Faci un document care are chestii de bun simt, iti ia sa zicem o luna sa il scrii si sa il aranjezi, mergi la vreo 2 firme si le vinzi spatiu, si....esti norocos!

5 comentarii:

Rox said...

Deci 5 a iesit primul? :-)

Eu inca astept magazinul online de margele, ca am deja o comanda de facut... :-P

Loredana said...

Daca tot ai intrebat de margele, poti sa urmaresti ultimele 3 capodopere aici:

http://picasaweb.google.com/loredana.lacatus/Margele?authkey=Gv1sRgCMeC1_L0yteJPA#5448582038793982642

(si urmatoarele 2, proaspete scoase din cuptor, dar pozate cu blitul din pacate)

Rox said...

Si comenzi pe cand? :-D

Loredana said...

Sa stii ca mi-ai dat o idee. Intai trebuie sa refac din alea mai vechi, sa le pun cheutori. Pana atunci pot sa te trec la caiet?

Rox said...

M-as fi gandit la un shared excel in google docs, dar hai ca merge si la caiet deocamdata... :-D

Post a Comment