Orele in plus la servici ingrasa

Ieri a trebuit sa stau la servici un pic mai mult. Deh, deadline, echipa. Si a fost chiar fain.

Dupa vreo 12 ore de munca, am simtit nevoia sa ma plimb un pic, sa iau niste aer. Si ningea asa frumos afara, incat dupa vreo 15 minute de mers prin zapada si alunecat (ca doar eram la cizme cu toc..) m-am hotarat sa intru intr-un magazin. Mai aveam cam 30 minute pana se inchideau si imi trebuiau blugi: oportunitatea perfecta.

Am intrat in HM, am gasit un blug, o camasa, si am fugit la probat. Mare mi-a fost mirarea sa constat ca marimile in care stiam eu ca incap ultima oara cand am fost la cumparaturi(..anul trecut de fapt), nu ma mai incapeau. 

Daca ei si-au pastrat tiparele pentru marimi, inseamna doar ca eu m-am ingrasat. Dar in general am grija sa nu ma indop cu ciocolata inainte de culcare, si mai merg si pe jos din cand in cand, nu mananc fast food.  Atunci sa fi fost faptul ca uneori ma uita Dumnezeu la servici?

Stau si eu si ma intreb: unde ne indreptam fratilor cu marimile astea trecute pe etichete, sezonul asta mai mici decat sezonul trecut si posibil mai mari decat sezonul viitor?


3 comentarii:

Rox said...

Apropo de statul la servici, chiar ieri citeam articolul asta... Nitel alarmant, as zice, mai ales ca in ultimii doi ani am vazut clar efectele sedentarismului pe organismul meu... Si ingrasatul e clar unul dintre ele... :-|

Loredana said...

Nu mai bine ne mutam toti la tara si plantam rosii? Sau canabis?
Pai Rox, tu esti sedentara? Tu care in fiecare luna mergi in vreo 2-3 locuri diferite?

Rox said...

:-))) Ce impresie si-a facut lumea despre mine... Regret sa te dezamagesc dar mai nou e doar Amsterdam - Luxembourg, dar nu ma plang catusi de putin... :-D
Si 6 ore jumate pe tren dupa 8 ore la calculator tot sedentarism se cheama, din pacate... :-(

Post a Comment