De ce azi sunt motivata sa muncesc

  • pentru ca tocmai am aflat de 3 oameni care au fost dati afara dintr-o companie, oameni pe care i-am cunoscut personal
  • pentru ca am de platit chirie, telefon, curent, gaz, internet, apa, sapun, hartie igienica, sampon, ulei de masline, masline, masline verzi, masline fara samburi, masline la borcan mare, ceapa, castravete, carne si altele in fiecare luna
  • pentru ca daca as sta doar acasa m-as plictisi
  • pentru ca proiectele care sunt in derulare acum sunt MINUNATE (si nu sunt ironica)
  • pentru ca acus vine Pastele
  • pentru ca acus mai incolo merg acasa
  • pentru ca mi-au dat comp si telefon faine
  • pentru ca am colegi de treaba
  • pentru ca am peretele plin cu post it-uri cu to do-uri
  • pentru ca merit :)
Tu de ce nu muncesti si stai si citesti ce scriu eu?

7 comentarii:

Bogdan said...

Ca tocmai am terminat de mancat un corn cu rahat si inca sunt in pauza, de aia :D

Loredana said...

Sa-ti fie de bine :)

Anca said...

mi-a placut partea cu "pentru ca acus mai incolo merg acasa" ..munceste munceste!! :D

buha said...

Si eu mai mint, si mie imi place sa vorbesc aiurea, dar acum ma simt depasit.
Ma inclin.

PS:"pentru ca acus vine Pastele"... ce-i cu asta? Purificare prin munca? Guru Bivolaru stie ca tu ai blog? :P

Loredana said...

@Buha - Ai grija cu inclinatul daca iti propui sa il vizitezi pe Bivu :P

buha said...

Eu ma inclinam in fata ta. De mult nu am mai vazut o densitate asa de mare de minciuni (nici Iudita nu poate :P ). Parca ai posta articolul pe site-ul companiei.

Loredana said...

Inseamna ca ar trebui sa ma fac politicianca :D Macar iau si bani pe minciunile alea...

Post a Comment