Wanted - Orice ajutor e apreciat

Ieri am fost cat pe ce sa intru in coma shopalica.

Am vazut de acum 2 zile niste afise prin oras cu o rochie noua care a aparut la HM. Nu pot sa spun ca sunt o cumparatoare inraita, dar rochia asta chiar mi-a picat cu tronc la inima. Asa ca ieri am fost sa o caut, sa o probez, sa vad daca mi se potriveste. Mare mi-a fost surpriza cand am aflat ca e sold out  in ambele magazine din Helsinki. Nu-i nimic, o puteam gasi pe net.

Am intrat pe situl HM, si am cautat-o la vreo 4 tari. Rezultatul a fost acelasi: sold out. Sincer ieri imi venea sa plang de ciuda. Cum se poate sa fie sold out? Au facut doar cate o rochie pentru fiecare model? E asta o noua strategie de marketing? Cel mai tare ma deranjeaza ca nu am apucat sa o probez, sa vad macar daca sta ca lumea...

Deci in concluzie: nu prea am liniste pana nu o gasesc. Stiu, suna superficial, dar ce sa facem, suntem cu totii oameni, fiinte slabe supuse pacatelor.

Deci: daca cineva gaseste rochia asta pe undeva, va rog sa imi dati de stire. Chiar si in magazinul de la voi din oras.

Cu disperare,
shopaholica de mine


0 comentarii:

Post a Comment