La revedere Sapphira, bine ai venit Man!

Am terminat Sapphira and the slave girl. Am ajuns si la partea in care a aparut in carte autoarea, dar nu mi-e clar cine era mama ei si nici nu mi se pare ca avea vreun rol esential in carte. Asa oi fi eu ignoranta, si nu am citit printre randuri.  Cartea a inceput promitator, dar mi s-a parul ca firul actiunii s-a cam rupt la un moment dat si spre sfarsitul cartii am impresia ca a fost scrisa in graba asa, sa fie gata. Sau poate oi fi citit-o eu in graba?

Oricum, ieri am inceput alta carte: Man gone down, de Michael Thomas. E o carte efectiv scrisa frumos. Un cuplu - el negru, ea alba. Au impreuna 3 copii. El nu are bani sa isi intretina familia si trebuie sa gaseasca o solutie. E o carte despre dragoste, daruire, albi vs negri si multe altele. Am ajuns doar la pagina 20, dar savurez fiecare fraza.

0 comentarii:

Post a Comment