I'm dreaming of a green Easter

Da. Aseara a nins. Si ieri seara a nins daca imi aduc bine aminte. Si in seara asta a nins. In schimb eu am inceput un proiect amplu: ma imbrac primavaratec, cu flori pe haine, la fustita, doar-doar s-o indura primavara si o veni si aici.


Vreau un fir de iarba afara, o frunza verde, un miros de primavara. Vreau sa pot sa ies din casa fara sosete de lana si cizme. Fara caciula pe cap, ca imi sta parul ca o capita. Vreau sa pot merge pe afara fara sa ma tem ca ma duc ca Pravale Baba la vale pe gheata. Vreau sa vad ca rasar florile pe care le-am plantat anul trecut in gradina ultimului bloc unde am stat. Vreau sa imi port hanoracul mov. Vreau sa ma dau cu bicicleta.

Nu-i asa ca e frumos cu 20grade? Pun pariu ca daca adunam 25 semnaturi vine primavara si la mine :D

Eu semnez prima: X

Cine vrea sa ma ajute?

2 comentarii:

Anca said...

Paiii..cu 20 de grade nu stiu cum e, dar aici au fost cam 18 :D soare, caini multi..dar multi..un vant asa de primavara..si ceva bazdaganii au aparut. Deci, fie un vot si de la mine!

Rox said...

Hai ca semnez si eu... :-)
Pe aici flori deja sunt cam peste tot, verdele in copaci inca nu a aparut, dar e pe drum si aerul e clar primavaratic... Iar sambata tre sa merg sa-mi repar bicicleta... :-D

Post a Comment