Gata cu ITul. Ma fac fotomodel.

Deocamdata planul e ca sambata sa merg voioasa sa pozez pentru un magazin cu haine vintage. Adica ma imbrac frumos in haine din anii 50, primesc niste machiaj, si stau si rad la poze. Ca sa fiu sincera, abia astept.

Prima mea tentativa in ale hlizitului la camera dupa indicatii artistice a fost la sfarsitul lui 2008, cand am fost  vrajitoarea cea rea intr-o serie care se chema Angels. Din recuzita: ochi smokey, buze negre, par tapat, fata alba, ca orice vrajitoare care se respecta. Nu va doresc sa vedeti poza inainte de culcare.

Mi-ar placea sa existe un magazin/sit/revista/etc unde sa fie acceptate si oame normale sa pozeze. Eu m-am cam saturat de tanti 2 la kg pe care le vad in reviste si care ma fac sa ma simt grasa, urata si plina de celulita.

A, si dupa ce m-am inscris la treaba cu vintageul, am primit o intrebare daca vreau sa mai pozez. Daca tot e criza in lume, o fi momentul sa imi schimb cariera acuma?

2 comentarii:

Anca said...

ce faiiinn...am sa vreau si eu sa va pozele! :D o vrajitoare din anul 2008 stiu cum arata..dar una din anii 50 nu prea :D hihih

Loredana said...

Ai sa vezi acus o vrajitoare :P Calare pe coada avionului :)

Post a Comment