Jurnal de calatorie - Soarele intr-o sticluta

Miercuri a fost o zi de "la revederi". O zi de hai sa mancam pizza impreuna, sa cumparam cadouri, bomboane. Am primit  drept cadou un tricou superb de la echipa.

Dupa servici, am mers in Megamall. Megamall care e un ditai mall-ul. Dar se pare ca cel mai mare e Mall of Asia, care e al 7lea ca marime din lume. Sau asta am inteles eu. Cum asteptarile erau ca eu sa fac multe cumparaturi, vreo 5 oameni de la servici m-au insotit: sa ma sfatuiasca ce chestii sunt traditionale, sa ma ajute sa car sacosele. Am ramas cu gura cascata. Dupa ce ca se trezesc pe la 4am-5am, stau la munca de la 6am la 4pm, voi sa mai si mearga cu mine cateva ore.

Lucrul cel mai ciudat pe care l-am cumparat a fost o sticluta de oja. Asta a fost actul meu de rebeliune impotriva intoarcerii la iarna: o sticluta de oja galbena, pe care o port acum pe unghii (dupa ce m-am mazgalit vineri dimineata la 3am cu ea).

Manila mi-a lasat un gust...insorit. E atata viata in orasul ala, incepand cu aglomeratie, oameni veseli, miros de mango. Clar nu mi-ar placea sa lucrez acolo, sau sa stau permanent acolo, dar as vrea foarte mult sa ma mai intorc acolo.

Intre timp umblu cu unghii galbene...

0 comentarii:

Post a Comment