Ce vrajeli a mai facut bucatareasa

Am produs dimineata o salata mirobolanta, si asta fara sa fiu ironica. Pentru alte gospodine care se pricep (doar la) hrana rece (putem include si cartofii prajiti si ceaiul tot la hrana rece in contextul asta), preocupate de salate, urmeaza descrierea procesului.

Huom! Daca le aveti cu bucataria nu are sens sa mai cititi, ca va ingroziti. Si daca va e foame, promit ca data viitoare sa pun si o poza sa puteti sa si mancati din priviri.

Asa...se ia:

  • castravete (eu am pus cam 5 degete)
  • o ciupercuta (sampinioana, cruda, dar spalata si micuta)
  • jumatate ardei rosu gras (daca nu aveti, puteti pune si slab)
  • salata verde (cateva frunze acolo, ca doar nu suntem oite sa mancam numai si numai frunze, nu? - asta e replica adaptata de acum cativa ani de la munte, o sa povestesc cu alta ocazie intamplarea)
  • niste branza razuita (eu aveam o punga pe care scrie mozzarella, dar orice cascaval as zice ca merge)
  • paine (eu aveam o paine mai neagra, cu seminte de floarea soarelui pe ea si s-a dovedit ca semintele alea aveau farmecul lor)
  • masline verzi (eu am pus cu nemiluita..)
In continuare:
  1. se taie cele de mai sus de dimensiunea unor imbucaturi, cu exceptia ciupercutei
  2. ciuperca se taie mic-mic, dar nu mai mic decat epsilon, si eu am pus niste zeama de lamaie pe ea
  3. se amesteca toate intr-un castron
  4. daca vreti, puteti pune niste ulei de masline si cateva frunze de busuioc (eu nu aveam, nu am pus)
  5. se ia salata din castron, se pune intr-un recipient de plastic si apoi se pune in geanta ca pachet pentru servici
Pofta buna!

0 comentarii:

Post a Comment