Intrebare indiscreta

Eu nu inteleg o treaba. Daca esti baiat, cand mergi la tine acasa la baie, incepi sa faci opturi pe jos din lichid? Sau incepi sa faci compozitii abstracte pe jos in fata vasului de WC din stropi? Sau faci mai bine balti, sa stii una si buna?

Am la servici 90% colegi baieti. Nu ii numesc barbati, ca mi se pare puieril si needucat ce gasesc in baie cand ajung dupa vreunul dintre ei. Si colegii astia au asa obiceiul (unii din ei, hai sa nu fiu rea sa generalizez), lasa dupa ei efectiv balti. Constelatii. Stropilatii.

Daca acasa nu faceti asa, la servici de ce faceti? Pai dragii mei, eu nu am barca sa ajung cu bine la toaleta. Si nici nu imi convine sa imi caut carari spre mecca baii. Si nici sa ies cu papucii uzi nu imi convine, sa imprastii "limonada" prin tot biroul.

Dar voi nu va ganditi asa un pic?

0 comentarii:

Post a Comment